Retail Event Nederland 2016

De Expo in Houten staat op 25 en 26 mei in het teken van het Retail Event Nederland 2016.

Dit evenement staat geheel in het teken van kansen en trends voor het fysieke retailkanaal in Nederland. De sector bevindt zich in een fase waarbij retailers hun winkelformule tegen het licht houden, willen doorontwikkelen en zich gereed maken voor het nieuwe retaillandschap.

Chubb Fire & Security is tijdens dit evenement aanwezig met een stand waar wij in een totaalconcept optimale beveiligingsoplossingen bieden waarmee uw operationele kosten voor de volgende jaren sterk verlaagd kunnen worden.

Denk aan Chubb Companion waarbij personeel dat alleen op locatie werkt, of buiten gehoor van collega's, via een app of minutieuze alarmknop in de smartphone direct hulp kan inroepen bij een calamiteit. Evenals aan toepassingen op het gebied van remote service, begeleid openen en sluiten van uw winkel, nachtbevoorrading en de vele voordelen van camera-observatie toepassingen.

Met genoegen nodigen wij u voor een bezoek aan onze stand. U vindt ons in stand 2.43

Graag tot ziens tijdens een van de beursdagen!

Bezoekregistratie
U kunt uw bezoek aan ons kenbaar maken door zich via deze link te registreren. U ontvangt dan per e-mail het toegangsbewijs voor het evenement.